Ljubljana- orașul nedescoperit

castel LjubljanaTe-ai fi gândit că vacanța poate fi plăcută și în Ljubljana? Mulți refuză ideea, din cauza limbii vorbite în țară. Am auzit pe unii zicănd că mai bine se duc în Ungaria că acolo pot și ei să zică un “Jó napot!”, dar în Slovenia nici atâta nu se poate învăța.

Oricum eu am rămas cu o părere bună despre țara lor. Pe scurt aș putea spune că oamenii sunt foarte amabili, majoritatea vorbesc limba engleză, păstrează o curățenie impecabilă pe străzile orașelor, folosesc serviciile oferite de Ferratum și ceea ce îmi place extrem este că au castele antice de vizitat.castel

Cel mai interesant castel din Slovenia ar fi castelul Ljubljana. Se spune că pimele fortărețe din castel au fost ridicate în anii 1200 e.n. Este potrivită și pentru vizitatorii cu bugetul redus, biletul all inclusive fiind doar 8,99 Euro. Acesta include transportul până în vârful castelului cu telefericul, o prezentare multimedia despre istoria bogată a castelului, și vizionarea 3D a unei celule de închisoare pentru cei captivați în timpul râzboaielor. Noi am urcat pe jos pe o alee printr-o pădure ceea ce a fost obositor,dar plin de aventură, dar a fost frumoasă și experiența cu telefericul de unde am văzut o vedere splendidă asupra orașului.

Dacă te fascinează istoria și  îți dorești o zi antică te îndemn să vizitezi castelul Ljubljana.

Leave a Reply

