Şeştina – pentru cei cu bugetul redus şi nu numai

sestina

Cine a spus că e obligatoriu să mergi în străinătate pentru luna de miere? Eu personal nu cred asta şi chiar cred că sunt locuri absolut romantice la câţiva kilometri de casă. De exemplu ne-am hotărât în primăvara asta cu soţul să ne luăm câteva zile libere şi să evadăm numai noi doi, fără copii, lăsând toate problemele acasă. Ne-am hotărât să ne cazăm la Sălard, pe Valea Mureşului. Am găsit o cabană ascunsă ochilor lumii, pe nume Şeştina.

Ce să vă zic? Camere comode şi mari, călduroase, primire călduroasă şi o mulţime de lucruri de făcut. Gazdele au fost foarte discrete. Ne-au arătat cu mare plăcere împrejurimile dar au înţeles foarte repede că ne dorim să rămânem în doi. Şi de-aici încolo a fost raiul de pe pământ. Ne-am plimbat pe drumurile de munte ore întregi fără să vedem ţipenie de om, am dormit pe malul Sălardului, în căldura soarelui de mai, am mâncat păstrăv din păstrăvăria cabanei, am jucat tenis de masă până am obosit.

Cuvintele sunt prea sărace pentru a descrie liniştea şi relaxarea de la această cabană ascunsă în inima munţilor! Vă recomand cu cel mai mare drag să treceţi odată, să petreceţi câteva zile sau cel puţin să vă opriţi să schimbaţi o vorbă cu gazdele, să beţi un pahar de apă de izvor şi să mâncaţi un păstrăv delicios. Sau, de ce nu, să vă bucuraţi de luna de miere în mijlocul naturii.

Leave a Reply

